Jak jsme dali „nový kabát“ webu POP-PAP
Nový rok si zaslouží nějakou pěknou aktualizaci. My jsme se rozhodli opět pracovat na webu knižního nakladatelství POP-PAP. Provedli jsme po delší době zálohování, aktualizace a web jsme funkčně vyladili.
Kromě toho jsme implementovali několik nových funkčních i designových prvků.
Změna košíku a zkrácení konverzní cesty
Pro novou verzi webu jsme zvolili „mini cart“ košík, který po přejetí myši rovnou uživateli ukazuje, co má v košíku. Jakmile skončí s nakupováním, může přejít rovnou k pokladně a tím se mu zkrátila cesta standardního košíku o jeden krok.

Nová funkce „kolik zbývá do dopravy zdarma“
Ještě k tomu jsme přidali novou funkci, která po vložení zboží do košíku ukazuje, kolik zbývá uživateli do dopravy zdarma. To uživatele podpoří v nákupu více položek a když bude zbývat jen pár korun, přihodí do košíku třeba nějaké drobnosti.
Video a parallax na homepage
Na webu POP-PAP se snažíme o maximálně příznivý dojem z designu. I proto máme na celém webu použito vlastní písmo POP-PAP. Nově jsme pro wow efekt zvolili na homepage velké úvodní video, které se začne přehrávat automaticky. Sice to lehce brzdí výkon webu na mobilních zařízeních, ale vzhledem k jednoznačné preferenci uživatelského prožitku před rychlostí načítání byla volba jasná 🙂
Ještě k videu přibyl nový jednoduchý parallax na homepage, který bude zobrazovat novinky, slevy, akce apod. Majitelka webu si bude spravovat obsah této sekce zcela sama.


Recenze na homepage
A nakonec jsme se rozhodli přidat na homepage i automatický výpis nejnovějších uživatelských recenzí.

Celý web je postavený na individuálně přizpůsobené šabloně Kadence a obsah webu je tvořen přes standardní blokový editor Gutenberg. Díky tomu je rychlost načítání webu pořád velmi příznivá.