/ / Jak jsme dali „nový kabát“ webu POP-PAP

Jak jsme dali „nový kabát“ webu POP-PAP

Nový rok si zaslouží nějakou pěknou aktualizaci. My jsme se rozhodli opět pracovat na webu knižního nakladatelství POP-PAP. Provedli jsme po delší době zálohování, aktualizace a web jsme funkčně vyladili.

Kromě toho jsme implementovali několik nových funkčních i designových prvků.

Změna košíku a zkrácení konverzní cesty

Pro novou verzi webu jsme zvolili „mini cart“ košík, který po přejetí myši rovnou uživateli ukazuje, co má v košíku. Jakmile skončí s nakupováním, může přejít rovnou k pokladně a tím se mu zkrátila cesta standardního košíku o jeden krok.

Nový košík

Nová funkce „kolik zbývá do dopravy zdarma“

Ještě k tomu jsme přidali novou funkci, která po vložení zboží do košíku ukazuje, kolik zbývá uživateli do dopravy zdarma. To uživatele podpoří v nákupu více položek a když bude zbývat jen pár korun, přihodí do košíku třeba nějaké drobnosti.

Video a parallax na homepage

Na webu POP-PAP se snažíme o maximálně příznivý dojem z designu. I proto máme na celém webu použito vlastní písmo POP-PAP. Nově jsme pro wow efekt zvolili na homepage velké úvodní video, které se začne přehrávat automaticky. Sice to lehce brzdí výkon webu na mobilních zařízeních, ale vzhledem k jednoznačné preferenci uživatelského prožitku před rychlostí načítání byla volba jasná 🙂

Ještě k videu přibyl nový jednoduchý parallax na homepage, který bude zobrazovat novinky, slevy, akce apod. Majitelka webu si bude spravovat obsah této sekce zcela sama.

Velké video na homepage
Parallax obrázek pro různá sdělení

Recenze na homepage

A nakonec jsme se rozhodli přidat na homepage i automatický výpis nejnovějších uživatelských recenzí.

Automatické zobrazení nejnovějších recenzí na homepage

Celý web je postavený na individuálně přizpůsobené šabloně Kadence a obsah webu je tvořen přes standardní blokový editor Gutenberg. Díky tomu je rychlost načítání webu pořád velmi příznivá.